C Csobocki #1 Medlem · 11 inlägg 10 jul 2025 20:51 Csobocki Medlem 11 inlägg 10 jul 2025 20:51 #1 Hej! En bit tapet hade lossnat i vår vägg mellan hall och kök och när jag drog bort den så var det ett hål där bakom…Hur kan det ha uppstått? Och vad borde jag göra åt det? Tacksam för tips! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #hål #vägg
Hej! En bit tapet hade lossnat i vår vägg mellan hall och kök och när jag drog bort den så var det ett hål där bakom…Hur kan det ha uppstått? Och vad borde jag göra åt det? Tacksam för tips!
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 985 inlägg 10 jul 2025 23:45 Demmpa Husägare Kalmar 25 985 inlägg 10 jul 2025 23:45 #2 Någon har troligen borrat ett hål för att dra något mellan rummen, tex nätverkskabel. Man kan fylla igen (delar av) hålet med någon typ av puts-/gipsbruk.
Någon har troligen borrat ett hål för att dra något mellan rummen, tex nätverkskabel. Man kan fylla igen (delar av) hålet med någon typ av puts-/gipsbruk.
C Csobocki #3 Medlem · 11 inlägg 11 jul 2025 07:16 Csobocki Medlem 11 inlägg 11 jul 2025 07:16 #3 Demmpa skrev: Någon har troligen borrat ett hål för att dra något mellan rummen, tex nätverkskabel. Man kan fylla igen (delar av) hålet med någon typ av puts-/gipsbruk. Tack 👍🏻
Demmpa skrev: Någon har troligen borrat ett hål för att dra något mellan rummen, tex nätverkskabel. Man kan fylla igen (delar av) hålet med någon typ av puts-/gipsbruk. Tack 👍🏻