"Byggrätt 150 m² + 40 m². Högst 2 vån" tolkar jag som att man får bygga en tvåvåningsvilla på max 300 m2 och ett garage/motsv. Är det rätt? ???

/FW
 
Jag tolkar det som att huset får vara max 150kvm oavsett om det är en eller två våningar, samt ett garage/motsv på max 40kvm.

 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.