I Ersnt program Nya rum, i hans kreativa rum hade han en gigantisk fåtolj:
3.jpg
Vad heter den och har vet ngn vart man kan se den i sthlm?

tack!
 
GRYMT tackar :)

Om ngn har tips på ngn annan möbel på samma tema så mottages tips gärna.
Jag skulle gärna ha en där man skulle kunna ligga på både bredden å längden ;D
 
MEA skrev:
Mio har något liknande, går ej att direktlänka men kolla fåtöljer, Oxford delux: [länk]

/Lena
Här är den.
oxford_delux_9624.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.