11 074 läst ·
20 svar
11k läst
20 svar
Vad har ni under trappan?
Hahaha, vi har samma problem, man trycker gärna in saker där som man inte vet vart man ska göra av. Till slut går det inte in mer så då röjer man ur allt, lägger in det mesta igen, men i bättre ordning...ett tag, tills man ska ha tag i det som man råkade lägga längst in...
Så håller man på, tror aldrig vi kommer ha någon vidare ordning under trappan, svårt med tanke på "taklutningen"...
Men har ni några bra tips hur ni har gjort så kommer jag nog att snappa upp dem...
Så håller man på, tror aldrig vi kommer ha någon vidare ordning under trappan, svårt med tanke på "taklutningen"...
Men har ni några bra tips hur ni har gjort så kommer jag nog att snappa upp dem...
Hej,
Vi har centraldammsugaren under källartrappan, och håller på med att putsa väggarna, har tidigare stått en frysbox från 1900 frost. men nu skall det fräschas upp och läggas klinker. sen ska vi ha det som förrådsutrymme för husgeråd.
Vi har centraldammsugaren under källartrappan, och håller på med att putsa väggarna, har tidigare stått en frysbox från 1900 frost. men nu skall det fräschas upp och läggas klinker. sen ska vi ha det som förrådsutrymme för husgeråd.
Precis som vi alltså... *S* Men jag tror att om man gör iordning utrymmet ordentligt, med hyllor under varje trappsteg och krokar och "sånt" så tror jag det skulle vara lättare att hålla ordning!!! Så att det inte blev så mycket "stort" utrymme utan mer små fack att lägga grejerna i...Nanoo skrev:
Klicka här för att svara