1 139 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Vad har jag hittat förgolv?
Jag rev ut ett laminatgolv i ett rum i min lägenhet i hopp om hitta ett lika fint grangolv under som i några andra rum. Men icke, istället hittade jag en cool plastmatta? som jag funderar på att behålla. (den är limmad på en annan plastmatta? som troligtvis är limmad på det fina grangolvet jag ville få fram, känns dock som lite för mycket jobb att få fram det nu 
Jaja, nog med kuriosa jag har några frågor också.
Hur vet jag vilket material det är i golvet jag har fått fram, plast? linoleum? nåt annat?
Sen är det tyvärr någon som har försökt få bort golvet en gång i tiden så vid tröskeln är det borta 5-10 cm, någon som har något tips på hur jag kan fixa till det snyggt.
Och en sista fråga, kan det vara gifter i golvet som PCB eller nåt annat? Hur vet jag det?
Jaja, nog med kuriosa jag har några frågor också.
Hur vet jag vilket material det är i golvet jag har fått fram, plast? linoleum? nåt annat?
Sen är det tyvärr någon som har försökt få bort golvet en gång i tiden så vid tröskeln är det borta 5-10 cm, någon som har något tips på hur jag kan fixa till det snyggt.
Och en sista fråga, kan det vara gifter i golvet som PCB eller nåt annat? Hur vet jag det?
Medlem
· Korpilombolo
· 3 736 inlägg
Klicka här för att svara