H Hbkjohan #1 Medlem · 9 inlägg 24 mar 2024 21:20 Hbkjohan Medlem 9 inlägg 24 mar 2024 21:20 #1 Vi flyttade in i detta hus för 10 år sedan. Jag tror köket var ganska nytt då. Vad har jag för kök? Går det att köpa nya exakt sådana här luckor (jag skulle behöva byta ut trasiga luckor)? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #kök #köksluckor
Vi flyttade in i detta hus för 10 år sedan. Jag tror köket var ganska nytt då. Vad har jag för kök? Går det att köpa nya exakt sådana här luckor (jag skulle behöva byta ut trasiga luckor)?
Demmpa #2 Husägare · Kalmar · 25 981 inlägg 25 mar 2024 00:07 Demmpa Husägare Kalmar 25 981 inlägg 25 mar 2024 00:07 #2 Bilder på skåpsgångjärn, sidan på utdragen låda, lådas skensystem, mm kan ge hint om tillverkare av köksstommar. När man vet tillverkaren så är det lättare att få fram modell på frontena.
Bilder på skåpsgångjärn, sidan på utdragen låda, lådas skensystem, mm kan ge hint om tillverkare av köksstommar. När man vet tillverkaren så är det lättare att få fram modell på frontena.