P
Hej,

Jag har precis köpt en lägenhet och tänker bygga in kyl/frys och göra som en förlängning av köket. Jag måste då veta vad jag har för kök för att kunna köpa till delar i samma "design" så att det smälter in. Kan dock inte hitta någonstans vad det är för kök. Hon som bott innan mig visste inte heller. Säkerligen byggt ca 1990 (?).
Har någon av er någon aning? Se bifogad bild kök.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

P
Skulle ju kunna vara Kalmar kök
men det var ju länge sedan dessa gick i konkurs
frågan är om någon har sparat några luckor i 25 år som passar.
Inbyggnads produkter är avpassad för dagens "garderob" stommar och dessa stämmer kanske inte på höjden till de du har.
för att göra allt enklare, mycket billigare, bättre funktionalitet och inte minst längre hållbarhet.
skulle jag ställa en eller två fristående produkter där istället och varför inte svarta i snygg kontrast till det övriga

skulle låta bli att bygga in vitvaror. Enklast att byta när dom går sönder :).
Varför ska man kamouflera vitvaror egentligen? Är dom verkligen så fula att man kan inte stå ut att se dem?

Ang att köpa liknande nya luckor kommer skillnaden alltid att synas eftersom trä åldras och ändrar nyans. Det bästa är att bryta ordentligt och fex byta till en annan färg på fex golvskåpsluckor som brukar bli mest slitna. Svart som förslag ovan?
gaia

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.