4 130 899 läst ·
21 107 svar
4131k läst
21,1k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
ralvejd
Hobbysnickare
· Skaraborg
· 188 inlägg
ralvejd
Hobbysnickare
- Skaraborg
- 188 inlägg
Äppelträd 1 hammare att slå ner växtstöd.
Äppelträd 2 gammal borrstav och slägga att slå hål i marken för att få ner näring.
Förstärkningsjärn till ladan behövdes vinkelslip, hammare, skruvtvingar, vinkelhake,
Flytta sten i ladan körde jag borrhammare och expanderbult med ring som en grävmaskin drar ut sen.
Hållare av kydex för multiverktyg värmdes med varmluftspistol.
Äppelträd 2 gammal borrstav och slägga att slå hål i marken för att få ner näring.
Förstärkningsjärn till ladan behövdes vinkelslip, hammare, skruvtvingar, vinkelhake,
Flytta sten i ladan körde jag borrhammare och expanderbult med ring som en grävmaskin drar ut sen.
Just ja slipade med multislipen de gamla trädgårdsstolarna, den jobbiga varianten, som ska säljasFreQa skrev:
Äppelträd 1 hammare att slå ner växtstöd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och tömde byxorna för årets? tvätt 😆
Logga in
Skapa konto
Börjat bygga nåt. Blir väl ett sorts öppet trädgårds-/trävaru skydd på fastigheten. Dvs för diverse grejer som egentligen klarar sig utomhus och onödiga att bära in i förråd, men som gärna kunde ha ett tak över sig. Kanske spadar, kubbar på tork och ohuggen ved, trädgårdsslangar, brädstumpar och annat som ligger här och där - får se. Bygger 100% av återvunnet "bra att ha" och "för bra att kasta" material - som nån uttryckte sig här på forumet.
Spik, hammare, handsåg och yxa använda, blir kanske senare nån återvunnen skruv också. 😊
Spik, hammare, handsåg och yxa använda, blir kanske senare nån återvunnen skruv också. 😊
Logga in
Skapa konto