A A-Man_08 #1 Medlem · Stockholm · 9 741 inlägg 10 dec 2016 21:00 A-Man_08 Medlem Stockholm 9 741 inlägg 10 dec 2016 21:00 #1 Ser ut som en thermostat som mäter temperatur sitter i sovrummen, där ventilationen kommer in. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
GoForIt #2 Medlem · Jönköpings · 5 461 inlägg 12 dec 2016 10:10 GoForIt Medlem Jönköpings 5 461 inlägg 12 dec 2016 10:10 #2 Ser ju ut som, och låter som en innegivare av något slag. Något gammalt styrsystem som inte används längre? Har du öppnat och kollat?
Ser ju ut som, och låter som en innegivare av något slag. Något gammalt styrsystem som inte används längre? Har du öppnat och kollat?
Ropia #3 Medlem · Sandviken · 695 inlägg 12 dec 2016 18:02 Ropia Medlem Sandviken 695 inlägg 12 dec 2016 18:02 #3 Rumsgivare.
A A-Man_08 #4 Medlem · Stockholm · 9 741 inlägg 13 dec 2016 21:51 A-Man_08 Medlem Stockholm 9 741 inlägg 13 dec 2016 21:51 #4 Det är nog till den här displayen som sitter i hallen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är nog till den här displayen som sitter i hallen. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder