Vi har satt ny fasad och nu efteråt har vi upptäckt att när vi trodde att vi köpt vind dukså var det istället fiberduk.
Så nu har vi fiber duk under halva fasaden mot isoleringen och resten vindpapp.
Vad händer ?Måste vi ta ner plankorna och sätta riktigt vindpapp eller går det att ha ändå? :-/