Perk skrev:
Mycket intressant projekt. Om du inte redan har gjort det får du gärna göra ett mer utförligt inlägg om ditt projekt, med bilder, fakta och länkar. Jag tror att vi är ganska många här som gärna skulle vilja läsa mer... förslagsvis under Solvärme & vindkraft.
Ok, jag har gjort en sammanställning av inläggen här och i "El" + kompleterat lite, i forumet Solvärme & Vindkraft.
 
Redigerat:
  • Gilla
Perk
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.