Detta är mitt kretskort i en pellets anläggning. Jag gjorde ett misstag och denna denna gick sönder.
R29 sitter en rund sak. Samma som på R30.
Vad är detta för sak.
Anläggningen funkar fortfarande men känns som man vill be någon löda dit en ny.
Men som sagt vad är det?
R29 sitter en rund sak. Samma som på R30.
Vad är detta för sak.
Anläggningen funkar fortfarande men känns som man vill be någon löda dit en ny.
Men som sagt vad är det?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
det skulle kunna vara en sådan här:
https://www.elfa.se/sv/motstand-ytmontering-1w-47ohm-0207-vishay-mmb02070c4709fb200/p/16051893
enligt en diskussion i denna tråden:
https://elektronikforumet.com/forum...87c9eeed1fef850f183eafbbad908e8f&start=15#top
sen undrar man ju varför R29 verkar har brunnit – och således om det kan finnas fler fel...
https://www.elfa.se/sv/motstand-ytmontering-1w-47ohm-0207-vishay-mmb02070c4709fb200/p/16051893
enligt en diskussion i denna tråden:
https://elektronikforumet.com/forum...87c9eeed1fef850f183eafbbad908e8f&start=15#top
sen undrar man ju varför R29 verkar har brunnit – och således om det kan finnas fler fel...
Klicka här för att svara
