V varpan1 skrev:
Gör du dig dum med vilje eller är du ägare av företaget i fråga? Oavsett vad det står så isolerar man inte hälften av takytan. Är det så att beställaren stått för inköp av isolering så får mab ju säga till att det fattas några kubik, man kan ju inte bara smäcka upp panel över och låtsas som inget
Precis vad forsasugans byggare gjorde.Allt gjordes på totalentreprenad. jag hade ingen möjlighet att övervaka bygprocessen varje dag. Därför lät jag en annan byggare riva ner en del av taket och då upptäcktes att det fattades isolering i stora delar av taket. Så en stor VARNING så andra slipper gå på samma bedragare.
 
A ajn82 skrev:
Man kan inte förtala företag
generellt helt korrekt, men det finns undantag i lagtexten
 
  • Gilla
linkanbygg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.