Gör du dig dum med vilje eller är du ägare av företaget i fråga? Oavsett vad det står så isolerar man inte hälften av takytan. Är det så att beställaren stått för inköp av isolering så får mab ju säga till att det fattas några kubik, man kan ju inte bara smäcka upp panel över och låtsas som inget