Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Jag skulle sätta helt varvat med halvt.
Körde på sista förslaget...blev väl hyfsat. Däremot tabbade jag mig lite och körde på lite snabbt där jag borde ha avslutat med en list i avslutet. Se bild. Hur hade ni gjort här för att få det snyggt i kanten? Försöka endast med silikon?
https://www.byggmax.se/ytterhörnlis...5CuFw_cOUw7IOxOaK2BdShoCP7QQAvD_BwE#914=33636
Betsad/oljad i en vacker färg av eget val. Och så en kakellist över.
Själv tog jag en 20*10 mm aluminiumlist både över och på sidan som limmades.
Men här skulle jag nog hellre gå på nåt som liknar skivan i fönstret.
Betsad/oljad i en vacker färg av eget val. Och så en kakellist över.
Själv tog jag en 20*10 mm aluminiumlist både över och på sidan som limmades.
Men här skulle jag nog hellre gå på nåt som liknar skivan i fönstret.
Klicka här för att svara


