Hej,

Jag monterar ett sentenskök med hörnspis och undrar vad ni tycker jag ska bygga igen utrymmet bakom fläktskåpet med för material, kakel eller vit passbit?

Tomhålet blir passbit med osäker på gipsbiten intill. På väggarna blir det vitt kakel.


IMAG3121.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


/nochl
 
H
Hur stort är tomhålet? Har du någon bild så man ser det lite mer på avstånd?
 
Ca 25x31 på bredaste.


IMAG3125.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Det lutar åt en passbit, men kakel hade kanske varit bra med tanke på matstänk etc.

/nochl
 
H
Du måste ha en passbit, men skall du ha kakel på det övriga så varför inte kakel där också. Passbit måste du ja ändå för att kunna fästa kakelbiten.
 
Du pratar om gipsen bakom fläkten, i hålen ska du mecka in passbitar?
Gipsen hade ja spacklat å målat me våtrumsfärg om de nu va ett förslag på frågan :)
 
Jepp, rätt uppfattat. Okej måla var ju också ett alternativ, tack för det.
 
Ja el glans 20 räcker ju gott å väl, bara man kan torka av :)
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.