1 421 661 läst ·
17 790 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Krya på dig, vi råkade ut för nå liknande för knappa två veckor sedan.Storsockret skrev:
Lika fort som det slog till gick det över. 🙏
Tack! Det brukar vara så för mig, börjar med halsont och övergår till 40 graders feber över dagen/kvällen/natten och sen är det borta nästa morgon. Hoppas trenden håller i sig. Sambon kom dock hem krasslig från England i början av veckan, så vem vet, kanske är nån pudding-covid 🤷♂️FredrikR skrev:
40 grader, jag som är dödssjuk vid dryga 38 grader. Vet inte om jag någonsin varit såpas överhettad, jo en gång då jag hade drygt 39 grader och blev inlagd på infektionskliniken. Visade sig till slut var lunginflammation.Storsockret skrev:
Ja lunginflammation är ingen höjdare, det unnar jag ingen. Hade en dubbelsidig för några år sedan och jag minns att jag gick runt och hostade, sov sittande med magen mot stolsrygg för att inte hosta sönder, gick runt väldigt förvirrad en dag. Fattade inte riktigt varför jag aldrig slutade vara törstig fast jag drack massor. Inte helt säker på vart jag var heller hela tiden.GoC skrev:
Som tur var så hade sambon lite mer sinnesnärvaro efter hemkomst så vi åkte in till jouröppet mottagning framåt kvällen där man mätte upp syresättningen till 83% och tvingade iväg mig med ambulans till akuten. Kändes löjligt att inte ens gå in i ambulansen själv men har fått förklarat för mig att jag nog inte riktigt var helt med 😂
Det och njursten är nog det värsta jag haft i sjukdomsväg.
Dagens lunch vart lite mer än jag tänkte mig 😅
Först läste jag fel och valde dubbelburgare så det vart en 360grammare, sen valde jag en Reuben macka ist. för pommes tänkte jag skulle prova en... det kom 2st stora rackare (ätit en innan bild) Men det var gott och fick med mig ena mackan hem.
Först läste jag fel och valde dubbelburgare så det vart en 360grammare, sen valde jag en Reuben macka ist. för pommes tänkte jag skulle prova en... det kom 2st stora rackare (ätit en innan bild) Men det var gott och fick med mig ena mackan hem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 201 inlägg