1 422 008 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Hus tomte
Verktygstokig
· Södra Stockholm
· 671 inlägg
Hus tomte
Verktygstokig
- Södra Stockholm
- 671 inlägg
Var så hungrig att jag inte hann ta en bild
, men till middag serverades välmarinerad fläskytterfilé, pressad potatis, smörstekta morötter, ugnsrostad(?) butternutpumpa med en klick örtsmör. Till detta en glas rött.
Hobbyelektriker
· E
· 15 368 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Varför gör svenskar carbonara på bacon? Det ska vara guanciale eller pancetta. Sedan ska osten vara pecorino.
Pluspoäng dock att du inte kladda i med grädde som många göra
Pluspoäng dock att du inte kladda i med grädde som många göra
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg





