1 418 370 läst ·
17 727 svar
1418k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 189 inlägg
Skogens Guld & Svärmors Lingonsylt med mycket Bregott, passar perfa till Piteortens stolthetFredrikR skrev:
…Sonen har valt bort jordgubbssylt mot Apelsinmarmelad på sina, faktiskt en riktigt fräsch & god smakkombo
Finns pitepalt på Maxi här ser jag, kan bli till en tisdag då jag och grabbarna är själva hemma.Roga1337 skrev:
Faller det ut ok får jag prova göra egen.
Funderar på om jag ska bygga något liknande den där grillbänken. Har du någon isolering mellan grillen och träet eller klarar det sig ändå från att bli bränt?Fario skrev:
Ser fram emot middagen, har väntat hela veckan på att köra en favorit i repris. Slängde ner några stjälkar koriander så det blir spännande.
Funderade föresten på om det finns nåt som förhindrar att man gör den här paketeringen och sedan fryser in? Brukar försöka passa på att köpa kött med kort datum och sen frysa in, tänkte att man kunde göra jobbet redan i det skedet. Varken kryddor, smör eller vitlök borde väl bli kasst menar jag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Funderade föresten på om det finns nåt som förhindrar att man gör den här paketeringen och sedan fryser in? Brukar försöka passa på att köpa kött med kort datum och sen frysa in, tänkte att man kunde göra jobbet redan i det skedet. Varken kryddor, smör eller vitlök borde väl bli kasst menar jag?
Verktygstokig
· gotland
· 465 inlägg