1 420 851 läst ·
17 768 svar
1421k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Tycker mer om Falukorv då, istället för den där torra hästkorven, men jag är ju utomsocknes ocksåj.f.s skrev:
Här hemma blev det entrecôte och potatisgratäng, vi fuskade med en halvfärdig från Peka, men kan inte rekommendera den laktosfria… så får bli omtag imorgon med en riktig!
Tar alltid lite längre tid än man tror men nu är boeufen klar. Inget rinnande vatten än så den avnjutets på plasttallrikar, classy 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Vill inte tänka på vad du gör imorgon, men på lördag ska du krama nån!Roga1337 skrev:
Nu har jag tänkt en stund (middagskoma) och isterband är underbara men stångkorv är f*nimej de göttaste! Inte för att jag lagar det ofta, går ju knappast att hitta i StockholmDan1891 skrev:
Annars är Gustafskorven den enda smörgåspåläggskorven som jag kan äta i stora bitar!
Perfekt att du skriver det tipsetAndersMalmgren skrev:
Absolut! Men isterband, stångkorv, skallekorv (som jag kallar dom) är ju samma sak!Maria T skrev:
Vill inte tänka på vad du gör imorgon, men på lördag ska du krama nån!
Nu har jag tänkt en stund (middagskoma) och isterband är underbara men stångkorv är f*nimej de göttaste! Inte för att jag lagar det ofta, går ju knappast att hitta i Stockholmmen med stekt ägg och inlagd rödbeta... himmelskt gott.
Annars är Gustafskorven den enda smörgåspåläggskorven som jag kan äta i stora bitar!
Renoverare
· Stockholm
· 20 192 inlägg
Nej för fan. Klart du ska ha mos. Och snåla inte med smöret. atomlab förespråkar margarin men du ska ha smör. Sjukt mycket smör!H husdrommaren skrev:Perfekt att du skriver det tipset. För vi var sugna på att testa potatismos men var rädda att det skulle bli för liknande konsistens med potatismos till. Men du tycker alltså att det lyfter och inte blir en ”mjuk röra” av det? Vi kör alltid någon fast delikatess potatis typ Amadine för att få olika texturer.