1 418 715 läst ·
17 729 svar
1419k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Här hemma så är det en grogg om det är 2 ingredienser, drink om det är fler (is räknas inte)
Long Island en lumparkompis spelade black jack på krogen och var i ett flyt så han gav mig en 100 och bad mig köpa en sån, beställde och bartenden frågade om storlek och jag sa ta för en 100, dagen efter så frågade han va fan jag köpt... Han blev kanon
det här var -95 så det blev rätt mycket sprit
Long Island en lumparkompis spelade black jack på krogen och var i ett flyt så han gav mig en 100 och bad mig köpa en sån, beställde och bartenden frågade om storlek och jag sa ta för en 100, dagen efter så frågade han va fan jag köpt... Han blev kanon
Nu tycker jag inte att varken baconost eller falukorv är gott, men precis som du säger är jag fullt medveten om att goda grejer inte alltid är goda i kombinationP pmd skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Ost på tub 
Falukorv
Mao

Falukorv
Mao
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Körde några riktigt fina fine de Claire innan osten btw. Små ostron som dessa tycker jag alltid är godast. Väldigt stor variation på kvalitén på ostron här i Stockholm faktiskt, detta var på Ballsack (Balzac) på odengatan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skulle aldrig fått för mig att gå ut och äta ostron ensam . Tur att det finns andra som inte är som mig.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Visst, en whisky sour kan man drickaAndersMalmgren skrev:
Samma sak med Manhattan, amerikansk Whiskey där med. Vilket är anledningen att jag föredrar en straight Scotch eller on the rocks
Annars är nog en välgjord Dry Martini en favorit. Eller en Dirty Martini, men det är svårare att hitta nån bar som kan göra en sådan.
Redigerat: