1 419 506 läst ·
17 742 svar
1420k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
De som deltar i en tråd tycker jag bör visa respekt för trådskaparen och hålla sig till trådens ämne (även om det brukar bli bättre diskussioner om tolkningen av ämnet är bred). Om TS tycker att det börjar spåra ur och påpekar det så bör man inte avfärda det.R RoAd skrev:
precis.P pmd skrev:Det är inte tråden vi ogillar. Det är du och Malmgren som vi inte tycker om.
Skämt åsido så är den här tråden rätt bra, och jag har inget att klaga på när det gäller någon av deltagarna. Många kommer med trevliga tips på matlagning.
Alla kan inte gilla alla inlägg men man kan helt enkelt strunta i inlägg som man inte gillar och läsa vidare.
Och det är precis det jag menar med att om inte tråden passar så får man göra sin egen.
Att någon tolkar det som annat, det får stå för denne...
Vad ni tycker om mig... Ja.... Det märks..
Nu håller du på och kräver saker igen.R RoAd skrev:Jag: "Du bestämmer alltså vem som får delta i den?"
Du: "Däremot så har jag som TS den rätten ja enligt admin"
Nu vill jag inte förstöra tråden med mer off topic tjafs. Be admin förtydliga (detta borde ju stå i reglerna i.s.f.) att de som startar trådar i forumet bestämmer vilka som får delta i dem eller sluta påstå det.
Skulle jag be admin om något så är det att kontrollera hur du beter dig i text..
Den är av tvingande karaktär..
Jag tolkar den tonen som direkt regelbrott..
Fast uppmaningen här kom ju när jag inte höll med honom om att kaffe inte får drickas med mjölk i. Det var inte off topic (inte mer än maskintok själv var i.a.f.).P pmd skrev:
Och det är inte första gången han kommit med uppmaningen att man inte ska svara om man inte håller med. Blir inte mycket till forum då.
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Någon var ju trevlig och skapade bag n box-tråden så vi slapp dem i vintråden. Jag kanske borde skapa en mattråd helt enkelt.Maskintok skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 190 inlägg
Man får dock inte dricka kaffe med mjölk efter 12.
Du får skapa vad du vill.AndersMalmgren skrev:
Det är inte det saken handlar om.
Ska jag skriva något om dig så har du själv valt att delta i tråden och ge oss dina måltider på bild
Vill du dricka ditt kaffe med mjölk, gör det.
Även om jag har annan åsikt hur det ska serveras, ungefär som du med bag in box vin.
Nu var det Pmd som skrev att ingen gillar varken dig eller mig..
jag gillar dig däremot för jag kan jävlas med dig utan att du tar illa vid dig, det är roligt och uppskattande
Redigerat av moderator:
hela detta OT för en åsikt med en sådan härR RoAd skrev:
Men nu får du väl ge dig. Jag var inte otrevlig i tonen, och jag krävde ingenting av dig. Jag bad dig om ett förtydligande av detta från en riktig moderator/administratör.Maskintok skrev:
Du måste väl förstå att jag vill ha ett så kontroversiellt påstående som att trådskapare bestämmer vilka som får delta i de trådar de skapar bekräftat. Det står ingenting om det i reglerna och skulle dessutom vara ganska unikt för detta forum om det var så.
Däremot är vi ju båda vansinnigt skyldiga till brott mot "4.2 Håll dig till ämnet" nu.
Vart står det att du inte FÅR delta?R RoAd skrev:Men nu får du väl ge dig. Jag är inte otrevlig i tonen, och jag krävde ingenting av dig. jag bad dig om ett förtydligande av detta från en riktig moderator/administratör.
Du måste väl förstå att jag vill ha ett så kontroversiellt påstående som att trådskapare bestämmer vilka som får delta i de trådar de skapar bekräftat. Det står ingenting om det i reglerna och skulle dessutom vara ganska unikt för detta forum om det var så.
Däremot är vi ju båda vansinnigt skyldiga till brott mot "4.2 Håll dig till ämnet" nu.
stor skillnad emot att om inte innehållet är av intresse så får man skapa en egen tråd.
Det är bara så att jag inte skriver saker för att dra ditt intresse.
Vill du skapa en sådan tråd, varsågod.