1 422 058 läst ·
17 795 svar
1422k läst
17,8k svar
Vad blir det för mat?
Fredag: Råbiff
Lördag:Vitello tonnato
Söndag:Shepherd's pie
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lördag:Vitello tonnato
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Söndag:Shepherd's pie
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kyckling med parmesan och basilika.
Relativt enkelt, när frun lagar
, går fort och är uppskattat av hela familjen. 
<Edit>
Rasmus uppskattade såsen, trots vitlök, svartpeppar, soltorkade tomater och basilika.. och grädde så klart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Relativt enkelt, när frun lagar
<Edit>
Rasmus uppskattade såsen, trots vitlök, svartpeppar, soltorkade tomater och basilika.. och grädde så klart.
Redigerat:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 013 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 013 inlägg
Blev så förvånad över min egen förmåga att följa recept med bra resultat senast så jag körde återigen en pasta med vitvinssås men till det där trötta laxpaketet som legat i frysen sen Coop sålde det för 30kr, snarare än kräftstjärtar.
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Lax pasta är gott! Testa att skära laxen i mindre bitar nästa gång och direkt ner i såsen utan att steka innan.Storsockret skrev:
Karantän-lasagne här. Ingen bild pga att jag inte kunde springa förbi Ica för vettig ost. Ostrester gav väldigt ful, mysko men god yta. Barnen åt trots feber, bra betyg.
Det är helt OK, jag är inte överförtjust i lax överlag. Undantaget är när den är rå, det är riktigt gott. Om jag har framförhållning nog att tina upp den nästa gång så ska jag köra direkt iAXS skrev:








