1 418 486 läst ·
17 727 svar
1418k läst
17,7k svar
Vad blir det för mat?
Tentazione del figlio di Giovanni.
Italiensk version med sardeller och rosmarin.
Sardeller görs ju på ansjovis så det blir inte helt fel, även om kryddningen av sardeller bryter mot traditionen att göra ansjovis av skarpsill. Det hela kan vara lite förvirrande.
Fryses in till julafton.
Det ska bli intressant att smaka på den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Italiensk version med sardeller och rosmarin.
Sardeller görs ju på ansjovis så det blir inte helt fel, även om kryddningen av sardeller bryter mot traditionen att göra ansjovis av skarpsill. Det hela kan vara lite förvirrande.
Fryses in till julafton.
Det ska bli intressant att smaka på den.
Skördade en hyfsad brysselkål så det fick bli en sallad med spenat, sirapsstekt brysselkål, bönor och parmesan, och så en schnitzel till det.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det är ingen hemlighet att jag är en enkel man men vissa saker tar jag på allvar.
En sådan sak är våra julköttbullar och nu har jag rullat och stekt 135st vilka blev riktigt bra om jag får såga det själv...
Blandfärs, lök ströbröd, ägg, tomatpuré, vitlök, salt och svartpeppar är allt som behövs för perfekta köttbullar. 👌
En sådan sak är våra julköttbullar och nu har jag rullat och stekt 135st vilka blev riktigt bra om jag får såga det själv...
Blandfärs, lök ströbröd, ägg, tomatpuré, vitlök, salt och svartpeppar är allt som behövs för perfekta köttbullar. 👌
Logga in
Skapa konto