1 338 878 läst ·
16 342 svar
1339k läst
16,3k svar
Vad blir det för mat?
Nej var inte parmesan.. den hade jag kommit ihåg hehe 😊 men det kan ha varit nr 2! 👍FredrikR skrev:
Gott var det här med!
Ugnsrostade grönsaker (squash, röd+gul parika, rödlök, vitlök) med Halloumi och Fetaost, till det några små delikatessköttbullar och en rejäl klick tzatziki. Uppätet sen en timme och gott var det, med en Bryggmästaröl till.
Nöjd och mätt!
Nöjd och mätt!
Orkade inte med några gastromiska utsvävningar idag, så det blev falukorv och makaroner, riktigt gott då jag inte ätit det på många år, t.o.m så länge sen att bäst före gick ut för ett år sen på makaronerna, kanske blir magsjuk i natt 😉😅😂
Lägger inte med nån bild, jag tror alla vet hur falukorv och makaroner ser ut.
I ämnet har jag en kompis som ätit falukorv och makaroner i 20 år, han lägger ut veckans matlådor på Facebook varje söndagskväll. Men han är inte helt enkelspårig, ibland blir det jalapeno på, ibland champinjoner.
För många år sen gjorde han i princip en doktorsavhandling hur en falukorv ska vara, på ett forum där vi hängde då.
Lägger inte med nån bild, jag tror alla vet hur falukorv och makaroner ser ut.
I ämnet har jag en kompis som ätit falukorv och makaroner i 20 år, han lägger ut veckans matlådor på Facebook varje söndagskväll. Men han är inte helt enkelspårig, ibland blir det jalapeno på, ibland champinjoner.
För många år sen gjorde han i princip en doktorsavhandling hur en falukorv ska vara, på ett forum där vi hängde då.
Om din makaronätande polare har Insta så tipsa gärna (om hen vill att fler ska kolla alltså).Isakare skrev:
Jag nördar lätt in på saker, så det är bara en fråga av nyfikenhet.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 720 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 720 inlägg