Huset har direktverkande el + kommunalt vatten.
Nu har vi lagt in vattenburen golvvärme i två rum eftersom vi fick materialet till det. Dock undrar jag vad som behövs för att driva endast detta?
Jag är nollad på värmepump/elpanna etc. Förklara gärna så en treåring skulle begripa
