1 209 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Vad behöver jag för att plugga dessa 3 gamla rör? Radiator samt ett kallvattenrör
Håller på att göra om ett rum i källaren och skulle behöva flytta på 3st gamla rör som suttit där sedan huset byggdes 1960 skulle jag tro. Det är tur/retur radiator och ett kallvattenrör som går upp i garaget via källaren.
Tänkte kapa rören i rummet innan där dom är nu och blir lite fundersam på vad jag behöver för saker till att plugga dessa rör. Går det att se på bilderna vad det är för typ av rör? Annars får jag försöka ta lite bättre bilder.
Bifoga gärna länk till produkten/erna jag behöver då det är enklare för en "lekman" än att söka på namn/ord
Tänkte kapa rören i rummet innan där dom är nu och blir lite fundersam på vad jag behöver för saker till att plugga dessa rör. Går det att se på bilderna vad det är för typ av rör? Annars får jag försöka ta lite bättre bilder.
Bifoga gärna länk till produkten/erna jag behöver då det är enklare för en "lekman" än att söka på namn/ord
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det finns nog gängade kopplingar, muffar på andra sidan väggen och där går det att plugga, mät tvärs över rören och skriv det här. Är säkert standard rörgänga och inga problem med delar. Gärna hur det ser ut på andra sidan.
Klicka här för att svara