K Katarina Martinsson #1 Medlem · 2 inlägg 19 apr 10:06 Katarina Martinsson Medlem 2 inlägg 19 apr 10:06 #1 Hur fixar jag detta? Tagit ner en dörrkarm och ska inte ha dit en ny, bara få det jämt o snyggt. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dörrkarm-puts-laga-fixa
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 685 inlägg 19 apr 11:25 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 685 inlägg 19 apr 11:25 #2 Fortsätt mura med lecablock i rätt bredd, sen putsa upp på varje sida. Slå i dubb i kanterna på varannat skift så det sitter bra.
Fortsätt mura med lecablock i rätt bredd, sen putsa upp på varje sida. Slå i dubb i kanterna på varannat skift så det sitter bra.
K Katarina Martinsson #3 Medlem · 2 inlägg 19 apr 13:49 Katarina Martinsson Medlem 2 inlägg 19 apr 13:49 #3 Stefan N skrev: Fortsätt mura med lecablock i rätt bredd, sen putsa upp på varje sida. Slå i dubb i kanterna på varannat skift så det sitter bra. Dörrhålet ska jag ha kvar, framgick kanske inte i inlägget☺️
Stefan N skrev: Fortsätt mura med lecablock i rätt bredd, sen putsa upp på varje sida. Slå i dubb i kanterna på varannat skift så det sitter bra. Dörrhålet ska jag ha kvar, framgick kanske inte i inlägget☺️
Stefan N #4 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 685 inlägg 19 apr 13:59 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 685 inlägg 19 apr 13:59 #4 Ok, då är det ju bara putsa upp kanterna. Sätt en bräda i lod på varje sida och vattna lite sen putsbruk.
Ok, då är det ju bara putsa upp kanterna. Sätt en bräda i lod på varje sida och vattna lite sen putsbruk.