1 797 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
vad är snyggast att klä garaget i?
vi har ett garage som idag är beklätt med eternitskivor. Dessa ska snart rivas bort, men vet inte riktigt vad som bli snyggast att sätta istället. Väggen är av lättbetong. Funderar på att putsa, men vet ej om det är bästa lösningen. Helst ska det vara både snyggt och inte så kostsamt.. Någon som har förslag?
Hej!
Är det ett fristående garage eller är det ihopbyggt med huset? Om det är fristående har ni ju kanske lite större "svängrum" annars tycker jag att det ska ha samma fasadbeklädnad som huset.
Som fotografen skrev kanske det bästa/enklaste är att låta eterniten sitta och måla den istället... Tills vidare.
MVH
Ronnie
Är det ett fristående garage eller är det ihopbyggt med huset? Om det är fristående har ni ju kanske lite större "svängrum" annars tycker jag att det ska ha samma fasadbeklädnad som huset.
Som fotografen skrev kanske det bästa/enklaste är att låta eterniten sitta och måla den istället... Tills vidare.
MVH
Ronnie
garaget sitter ihop med huset. Har bestämt mig för att låta skivorna sitta, struktur rolla med spackel för att få lite "putsat intryck" över det hela, och sedan måla vitt, precis som huset.
Tack för tipsen! På detta vis kanske jag t o m kan få lite semester på min semester!
Tack för tipsen! På detta vis kanske jag t o m kan få lite semester på min semester!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Snyggast/enklast att skarva liggande panel?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Hur drar man snyggast in vattnet in i väggen härifrån?
Vatten & Avlopp -
Hur gör man för att på bästa och snyggaste sätt skarva klicktak? Jag lägger på ett uthus. På det stora taket är det redan gjort på ett snyggt sätt.
Utbyggnad och tillbyggnad