Jag har på min tomt en mycket gammal sommarstuga
som idag används som förråd. Den är i mycket dåligt skick. Framförallt är grundplintar och bottenbjälkar dåliga. Huset är "tilläggsissolerat" och panelbyte allteftersom. Det mesta är amatörmässigt utfört Det rätta vore att bränna upp allt.
MEN jag sitter i ett läge där jag inte får bygglov till nytt förråd och måste göra något åt detta.
Hur mycket kan man göra för att det skall räknas som renovering? 8)
Tacksam för alla uppslag