Hej!
håller på att byta sladd på en PH-lampa från nittiotalet. Har inte gjort så många eljobb tidigare, så stötte på patrull när jag kom till att byta ut jordningen som är kopplad såhär:
Är detta en toppklämma?
hur gör jag för att lossa på den? Den sitter som berget. Går den att bända loss eller klipper jag av och sätter dit en ny?
håller på att byta sladd på en PH-lampa från nittiotalet. Har inte gjort så många eljobb tidigare, så stötte på patrull när jag kom till att byta ut jordningen som är kopplad såhär:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är detta en toppklämma?
hur gör jag för att lossa på den? Den sitter som berget. Går den att bända loss eller klipper jag av och sätter dit en ny?
Går fint att klämma dit en ny.B bikandi skrev:Hej!
håller på att byta sladd på en PH-lampa från nittiotalet. Har inte gjort så många eljobb tidigare, så stötte på patrull när jag kom till att byta ut jordningen som är kopplad såhär:
[bild]
Är detta en toppklämma?
hur gör jag för att lossa på den? Den sitter som berget. Går den att bända loss eller klipper jag av och sätter dit en ny?
Finns kit på tex Biltema som innehåller kabelskor och tång.
Klicka här för att svara