Hep Hep skrev:
@ajon
Nyfiken på hur det gick med plankorna. Både om du hittade någon köpare med kul planer och om det var mask eller inte när du eller en köpare kollade närmare.
Hep Hep skrev:
@ajon
Nyfiken på hur det gick med plankorna. Både om du hittade någon köpare med kul planer och om det var mask eller inte när du eller en köpare kollade närmare.
Tappade sugen efter svaren i den här tråden så de ingick i husförsäljningen.

För den som en dag går i liknande tankar kan jag nämna att jag efteråt berättade det hela för en bekant som är slöjdlärare. Han bara skakade på huvudet och tyckte att invändningarna gick att jobba runt. Hundra år gamla skivor av skånsk ek hittar man inte på brädgården. Han tyckte definitivt att de hade ett värde.

Redigerat:
  • Ledsen
losskägg och 1 till
  • Laddar…
Surt, men du får tänka på att du slapp bryta ryggen av att baxa ner dem.

A ajon skrev:
Tappade sugen efter svaren i den här tråden så de ingick i husförsäljningen.

För den som en dag går i liknande tankar kan jag nämna att jag efteråt berättade det hela för en bekant som är slöjdlärare. Han bara skakade på huvudet och tyckte att invändningarna gick att jobba runt. Hundra år gamla skivor av skånsk ek hittar man inte på brädgården. Han tyckte definitivt att de hade ett värde.
Alla tolkar nog olika. När jag läser kommentarerna tycker jag inte någon förutom möjligen kommentaren om hål säger att de vart obrukbara. Snarare att priset beror på mycket och inte går att häfta fram (inte att de skulle vara värdelösa)

• Gilla
losskägg och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.