Hejsan, jag undrar vad detta kan tänkas vara?

Sitter i vad jag gissar är en ventilationskanal, men vad vet jag. Det har ett doslock på sig.


Mvh
 
  • Doslock som sitter på en vit takyta, troligen täcker öppning av ventilationskanal.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Dammig yta inuti ventilationskanal med ett doslock.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Verdet till ett spjäll.
 
Lite skumt med så få graders vrid mån, känns ju mer som någon form av bajonett fattning. Får svår OCD av att bara titta på den , vrid …. vrid…..vrid…. Ska bara kolla lite.
 
Borde jag vrida mer på det?
 
T topmount skrev:
Lite skumt med så få graders vrid mån, känns ju mer som någon form av bajonett fattning. Får svår OCD av att bara titta på den , vrid …. vrid…..vrid…. Ska bara kolla lite.
Hur mycket behöver du kunna vrida ett spjäll? Det där ser väl ut att kunna vara 90 grader vilket skulle vara från stängt till fullt öppet. I så fall står det ju just nu halvöppet.
 

Bästa svaret

Injusteringsspjäll inget du behöver röra
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.