Hejsan, jag undrar vad detta kan tänkas vara?
Sitter i vad jag gissar är en ventilationskanal, men vad vet jag. Det har ett doslock på sig.
Mvh
Sitter i vad jag gissar är en ventilationskanal, men vad vet jag. Det har ett doslock på sig.
Mvh
Verdet till ett spjäll.
Borde jag vrida mer på det?
Hur mycket behöver du kunna vrida ett spjäll? Det där ser väl ut att kunna vara 90 grader vilket skulle vara från stängt till fullt öppet. I så fall står det ju just nu halvöppet.T topmount skrev:
Klicka här för att svara

