Hej

Dessa 4 sitter i elcentralen. Undrar vad det är för något? Tack på förhand till alla 👍
 
  • Tre identiska blåa elektriska säkringar med etiketter och tekniska specifikationer, staplade på grå yta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åskskydd.
 
TT4F TT4F skrev:
Hej

Dessa 4 sitter i elcentralen. Undrar vad det är för något? Tack på förhand till alla 👍
överspänningsskydd/åskskydd
 
useless useless skrev:
Åskskydd.
🙏
 
E elmont skrev:
överspänningsskydd/åskskydd
🙏
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.