Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej. Har en betongsten i min gång som rest sig och tänkte ta bort lite grus under den för att få ner stenen ordentligt. När jag lyfte på den låg där änden på ett rör. Marken runt om har alltså satt sig.
Frågan är vad det är för rör? Kunde inte gräva särskilt djupt utan att ta bort halva stenläggningen så har inte förstått om det är ett lock eller ett rör. Det är i aluminium. Någon som känner igen vad det kan vara?
Huset byggt -79 och gissar att stenläggningen är slutet av -90 början av -00.