Fick en räkning från ragn sells idag som ska vara för:

Brunn 0-3kbm
slamtömmning 0-3kbm

innebär det att dem har tömt slam från min 2-kammarbrunn?

aningens förvirrad just nu...
 
:D*skrattar* Jo, är det ragn sells så har de säkert sugit din 2-kammarbrunn. Har för mig att det stod så på deras räkningar :)
Men kolla för säkerhets skull, för det hände någon gång att räkningen kom innan brunnen var tömd >:(
 
jo men det står det... :P nötig ja är då! :-[ he he
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.