swecul #1 Medlem · Stockholm · 1 141 inlägg 5 maj 2006 14:35 swecul Medlem Stockholm 1 141 inlägg 5 maj 2006 14:35 #1 Fick en räkning från ragn sells idag som ska vara för: Brunn 0-3kbm slamtömmning 0-3kbm innebär det att dem har tömt slam från min 2-kammarbrunn? aningens förvirrad just nu...
Fick en räkning från ragn sells idag som ska vara för: Brunn 0-3kbm slamtömmning 0-3kbm innebär det att dem har tömt slam från min 2-kammarbrunn? aningens förvirrad just nu...
morsan #2 Medlem · Dalarna · 2 366 inlägg 5 maj 2006 17:02 morsan Medlem Dalarna 2 366 inlägg 5 maj 2006 17:02 #2 *skrattar* Jo, är det ragn sells så har de säkert sugit din 2-kammarbrunn. Har för mig att det stod så på deras räkningar Men kolla för säkerhets skull, för det hände någon gång att räkningen kom innan brunnen var tömd >
*skrattar* Jo, är det ragn sells så har de säkert sugit din 2-kammarbrunn. Har för mig att det stod så på deras räkningar Men kolla för säkerhets skull, för det hände någon gång att räkningen kom innan brunnen var tömd >
swecul #3 Medlem · Stockholm · 1 141 inlägg 8 maj 2006 13:37 swecul Medlem Stockholm 1 141 inlägg 8 maj 2006 13:37 #3 jo men det står det... nötig ja är då! :-[ he he