Ja vad är detta? Vi har en öppen spis med skorsten och på vinden har vi den här frigolitsaken kopplad till skorstenen. Det är ett hål överst på den men verkar inte hända så mycket kände ingen värme eller så trots att vi höll på att elda.
 
  • Frånkopplad frigolittank på vinden, säkrad med band, med isolering och skorsten i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som expansionkärl till värmesystemet?
 
Stefan N Stefan N skrev:
Ser ut som expansionkärl till värmesystemet?
Ja bergvärmepannan är vägg i vägg med spisen så det kan det vara.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.