Hej
Jag vi ska byta golv och jag har tagit upp en bit golv för att undersöka hur det ser ut under då golvet sviktar mycket och nu får jag fram en papp eller liknande och undrar om någon vet var det är för typ och om man bör byta ut den?
Huset är byggt 1982 och har en betongplatta med frigolit som isolering med 16mm parkettgolv.