Har ett gäng strömbrytare som jag ev tänkt sätta upp hemma, men fattas några för att jag ska få likadana överallt. Vet någon vad de är? Märke, tillverkare? Dem kanske har utgått. Tog lite bilder:
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
ABB Jussi, kan det stämma? Eller kanske Busch-Jeager?
Edit: Äh, jag vet inte. Inte ABB Jussi i alla fall, men väldigt lik!
//Patrik
Edit: Äh, jag vet inte. Inte ABB Jussi i alla fall, men väldigt lik!
//Patrik
Liknar lite Novum Novette, men i så fall skiljer det någon generation.
Och det är INTE Busch-Jeager i alla fall inte originalen som fans på 70 80 talet, innan dom blev uppköpta av det Finska lågprisfabrikatet och miste sin höga kvaliteten och ställning som ett toppmärke. Dom senare modellerna (efter uppköpet) av Busch-Jeager fick jag prova någon gång men dom höll inte måttet
Klicka här för att svara




