Något har gjort hål i virket i vårt staket. Det är helt runda hål och en hög med sågspån runt. Se bild.
Vet någon var detta är?
Är lite orolig då vi bor i ett trähus…
Ser ut som du kanske fångat skadedjuret på bild vid ett av hålet? När vi hade besök av Anticimex gällande skadedjur i cyll sa dom att man nästan alltid måste ha över 17% i fuktkvot i trät för att larver ska trivas. I vårt fall strimmig trädgnagare som orsakat mycket mindre hål än dina.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.