P peter_sweden #1 Medlem · Göteborg · 977 inlägg 27 apr 2014 10:44 peter_sweden Medlem Göteborg 977 inlägg 27 apr 2014 10:44 #1 Hej Jag har köpt ett hus med växthus. På kortsidan sitter eluttag, vattenuttag och några mystiska sladdar och manicker. Någon som vet vad det är? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Med vänlig hälsning, Peter
Hej Jag har köpt ett hus med växthus. På kortsidan sitter eluttag, vattenuttag och några mystiska sladdar och manicker. Någon som vet vad det är? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Med vänlig hälsning, Peter
C cem77 #2 Medlem · 1 117 inlägg 27 apr 2014 10:50 cem77 Medlem 1 117 inlägg 27 apr 2014 10:50 #2 Det är en automatisk droppbevattning. http://www.willabgarden.se/produkt/hydromat-termo-droppbevattning/1910-863
Det är en automatisk droppbevattning. http://www.willabgarden.se/produkt/hydromat-termo-droppbevattning/1910-863