Jag undrar vad detta är för koppling som sitter på kallvattenrören.

Eftersom de inter sitter längst med väggen så ser jag inte att det är gammal T-koppling som har blivet pluggad.

Eller är det en pluggad T-Korsning?

Är det en äldre vattenstrypare?

Är väldigt nybörjare inom hus så kul att lära sig nya saker.
 
  • En gammal koppling på ett kallvattenrör med en sidoutrustning som kan vara en vattenstrypare eller en pluggad T-korsning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En kran at stänga av med. Saknar kringla.
 
Fotografen Fotografen skrev:
En kran at stänga av med. Saknar kringla.
Kringlan är ratten?
 
  • Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.