Jag undrar vad detta är för koppling som sitter på kallvattenrören.
Eftersom de inter sitter längst med väggen så ser jag inte att det är gammal T-koppling som har blivet pluggad.
Eller är det en pluggad T-Korsning?
Är det en äldre vattenstrypare?
Är väldigt nybörjare inom hus så kul att lära sig nya saker.