Tycker du att tråden drar iväg så kan du ju bara sluta följa den.
 
H hekatomb skrev:
Hur låser jag en tråd som har fått sin lösning och nu bara fortsätter med onödiga svar?
Inte alls. I ganska sällsynta fall kan "admin" göra det.
 
  • Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
H hekatomb skrev:
Hur låser jag en tråd som har fått sin lösning och nu bara fortsätter med onödiga svar?
Det är inte "din" tråd bara för att du startar den..😉
 
  • Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Elektriker klarar inte av att avsluta trådar tyvärr.
 
  • Haha
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff
H hekatomb skrev:
Hur låser jag en tråd som har fått sin lösning och nu bara fortsätter med onödiga svar?
Låsa en tråd?! Detta är Byggahus, forumet där minsta lilla detalj förtjänar en tråd med 1000+ svar!
 
  • Gilla
  • Haha
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
P
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Låsa en tråd?! Detta är Byggahus, forumet där minsta lilla detalj förtjänar en tråd med 1000+ svar!
Du verkar föregå som ett praktfullt exempel😉
 
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Låsa en tråd?! Detta är Byggahus, forumet där minsta lilla detalj förtjänar en tråd med 1000+ svar!
Rejäl skrev:
Du verkar föregå som ett praktfullt exempel😉
Jobba på. Bara 948 kvar!
 
P
Alfredo Alfredo skrev:
Jobba på. Bara 948 kvar!
Delar vi det broderligt mellan oss tre så blir det som vanligt😂
 
  • Haha
Düsseldorff
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.