Hej. Har precis köpt ett hus som är byggt någon gång runt 40 och rev idag upp golvet i hallen för att förbereda för rörmokaren. blev lite lur på denna porösa isolering som nästan är känns som lecakulor i konsistensen och om när man krossar stenarna så blir det som ett vitt pulver.
Tacksam för alla tips.
MVH
Ludde
Tacksam för alla tips.
MVH
Ludde
Jag gissar spontant på någon typ av krossad pimpsten.
Men ämnet har varit uppe förut:
https://www.byggahus.se/forum/threa...v-lite-som-pimpsten-eller-tvaettsvamp.313922/
Men ämnet har varit uppe förut:
https://www.byggahus.se/forum/threa...v-lite-som-pimpsten-eller-tvaettsvamp.313922/
Klicka här för att svara
