Svårt med träslag men ek var ju vanligast då också. Vi har ett sånt från Tarkett som vi la in för några år sen, antagligen andra mått än ert men samma mönster.
Svårt med träslag men ek var ju vanligast då också. Vi har ett sånt från Tarkett som vi la in för några år sen, antagligen andra mått än ert men samma mönster.
Tack Birgit!
Ska kolla på tarkett, ska nämligen lägga in ngt liknande i en annan del av huset!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.