Tjena alla!
Hoppas någon kunnig kan tala om för
Mig en produkt om vad detta är ?
Hade en firma som gjorde vårt badrum o spacklade på gips i taket i sen la man någon våtrumsmembran av typ spackel eller en handling färg våtrums färg? Ingen aning jag ser bara att den glänser än om man jämför ute i rummet med dess spackel o färg, vill veta tänkte använda samma i ett tvättrum...tacksam
Se på bilder
En i badrum (glansig)
En utanför
Hade en firma som gjorde vårt badrum o spacklade på gips i taket i sen la man någon våtrumsmembran av typ spackel eller en handling färg våtrums färg? Ingen aning jag ser bara att den glänser än om man jämför ute i rummet med dess spackel o färg, vill veta tänkte använda samma i ett tvättrum...tacksam
Se på bilder
En i badrum (glansig)
En utanför
Glans skiljer sig markant mellan våtrum och övriga rum i bostad. Våtrum är 20 glans och uppåt. Det tak du visar utanför har från 1-3 i glans och grängat tak.kristofer12345 skrev:
Tjena alla!
Se på bilder
En i badrum (glansig)
En utanför
Klicka här för att svara