Vad är detta för brytare?
Märke ?
Väldigt nyfiken på detta, håller på att byta ut all el i villan.
 
  • IMG_0123.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0124.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_0126.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
De kan säkert Elhistoriska svara på :) Står de inget på baksidan? Svårt att se på din bild
 
Rrrrr skrev:
De kan säkert Elhistoriska svara på :) Står de inget på baksidan? Svårt att se på din bild
Tror det står regina.
Men någon borde väl känna till vad det är för märke modell och funktioner på de två brytarna?
 
Lite svårt att se men är de två knappar är de antagligen en kron-brytare, är de en knapp är de antagligen en trapp.
 
Rrrrr skrev:
Lite svårt att se men är de två knappar är de antagligen en kron-brytare, är de en knapp är de antagligen en trapp.
Det är två olika och den ena är en kron, och den andra vet jag inte tror det är en trapp eller skall vara men det funkat inte så där de satt. Fattar nada hur den som kopplade in de där har gjort men ingen av de varianter av trappkopplingar jag känner till funkar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.