Som nya med trädgård undrar vi vad det är som kommer upp ur gräsmattan? Ingen av växterna verkar ha någon blomma på gång.
Bild 1 och 2 ser ut som tulpaner men inga knoppar vad vi kan se.
Bild 4 och 5 ser ut som små grästuvor som sticker upp en decimeter på ett flertal ställen.
Och vad är bild 3?
Vi bor i Stockholmstrakten.
Tack på förhand
Mvh Gunnar
Bild 1 och 2 ser ut som tulpaner men inga knoppar vad vi kan se.
Bild 4 och 5 ser ut som små grästuvor som sticker upp en decimeter på ett flertal ställen.
Och vad är bild 3?
Vi bor i Stockholmstrakten.
Tack på förhand
Mvh Gunnar
Allvetare
· The Great North
· 1 207 inlägg
Och blåstjärna/scilla? Fina blå som är ett säkert vårtecken!
Klicka här för att svara





