Dessa skruvar/nitar/spikar? sitter på galler i källaren som sitter innanför fönstret. Fråga 1:Vad är det för skruv eller är det spik?Fråga 2: Hur tar jag bort det utan att ta sönder fönsterramen? De sitter riktigt hårt.
Här har du en tråd med samma spörsmål: https://www.byggahus.se/forum/threads/fa-loss-saekerhetsskruv.69050/
https://www.ahlsell.se/10/verktyg--...nga---sagblad/stick--och-tigersagblad/473112/Isakare skrev:
Borr, cobalt, carbide topp
Ev. Kylspray + hammare
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "rörtång"
Rörtänger
Rörtänger är specialiserade verktyg som används för att greppa och vrida rör och rördelar vid montering eller demontering. De är utformade med kraftiga käftar som kan ge ett fast grepp om runda, fyrkantiga, sexkantiga och åttkantiga rör
Läs mer
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Gör ett spår med Dremel och kapskiva. Sedan skruvar du ut den med en vanlig spårmejsel.

