De här är väl etablerade i lägenheten jag köpte 2 ägare tillbaka har försökt täta mattans svetsskarvar i innerhörnen i badrumsmattan. har sett dem komma upp i rörgenomförningen till handfatet också. tittar man i spottarna i innertaket i badrummet så är de där också. en 70 mm trätröskel är inga problem hål rakt igenom inte bara det snyggt cirkulerat hål samma sak i kakelfix som tydligen o te innebär några problem. tuggat i sig underkanter dörrar ser även att de är på skåp och garderober. De snittar färgen som med en skalpell sen in och börjar jobba så det bildas bubblor i de sakerna de går på badrummet är rummet de trivs i tar man telefonen och förstorar så är det mängder med ägg och vad det nu är vet inte om det är samma art ens. de flesta 98% ser man inte med ögonen utan telefon eller spraya en dimma med vatten på golvet så syns de. Och som synes på bilderna de går på människor så budgeten för Tunetex är hög mycket hög de utgår från ändan men nu är de överallt på kroppen de lever under huden låter osannolikt men provade en huskur mot flatlöss på med olivolja och till min förvåning dök de upp ju längre tid ju mer kryp. har bifogat bilder men de är så små så ofta blir det små svarta prickar. Och de ”läkare” jag träffat håller kanske inte världsklass gällande detta. känns något igen, känner någon igen dem eller deras beteende så tveka inte att skriva till mig ska jag få ordning så får jag nog själv artbestämma bevisa det för läkareliten och få medicin då det är ägg i både urin och avföring. En tanke labb först sen diagnos istället för att skjuta korkade diagnoser om klädfibrer från höften och än mer korkade uttalanden.
Nej tanken god men hela kroppen drabbad men de blir färre och färre så jag hoppas immunförsvaret tar hand om detta.Magnuswanne skrev:
Det är inte ekboms, d v s är restless legs, har själv haft det, det kryper i benen och det är svårt att sitta still, inga exem eller klåda.Magnuswanne skrev:
Om du kollar på 1177.se och söker upp skabb, du kan även bildggogla så ser det precis ut som de bilder du visar.
https://www.vardhandboken.se/vardhy...nfektioner-och-smittspridning/skabb/oversikt/
Ekboms syndrom eller parasitosis delirium är något helt annat;G gaidin skrev:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19169214/
Klicka här för att svara